stof uit, trui in

Ik ben hier bezig om de stof die ik vergaar in mijn kast beetje bij beetje op te gebruiken... zodat er nieuwe in die kast kunnen.  De stofjes komen van mon depot, ons Sandy maakte er nog niet zo lang geleden ook een trui mee, zij vond ook nog stof in haar kast, same same... Spijteg genoeg werden de mouwen tekort voor de man met de lange armen.

Ik maakte voor hem de trui uit stof voor durf het zelvers 2, echt makkelijk en leuk om stofjes te combineren.  En hij en auto's, perfect match.

Weinig foto's, rottig weer :)





met een schone retroknoop die ik al lang eens wou gebruiken

Nu dacht ik nog een stuk stof weg te geven maar ik heb van de auto's maar 70 breed en 80 lang ongeveer... wie denkt ik wil, laat maar weten, voor een miniman misschien??

Reacties

  1. Toffe trui met restjes, dat geeft toch een goed gevoel hé! Toeval of niet, vanmiddag kwam iemand wat raad vragen op naaisgebied en toen haalde ik nog eens mijn SVDZ-boeken uit en viel mijn oog op deze trui ... en ook het gedacht dat het er oh zo jammer nooit van gekomen is ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn miniman zou daar superblij mee zijn! Hij is absoluut weg van auto's en weigert zelf truien aan te doen die auto's op zijn T-shirt verbergen. Ons kan je met die stof dus geweldig veel plezier doen ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Coole trui! En idd geweldig om restjes stof weg te werken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier een minimannetje rondlopen, dat oud genoeg is om stralend te glunderen telkens mama "speciaal" voor hem iets heeft gemaakt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie combinatie! Ik heb hier een ventje van twee rondlopen die zot is van autootjes. Uit jouw lapje stof zou hier dus een mooi truitje gemaakt kunnen worden 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi. Dat doet me er aan denken dat ik dat patroon ook nog wilde maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi. Ik maakte er ook al es 2 jongensversies van. Waren echt mijn lievemingstruien voor de jongens

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tof gecombineerd! Ziet er een heel toffe trui uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. die stof vind ik echt geweldig!!!! schoon gerief

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig! Ik heb 2 kabouters waarvan een autofreak die dol is op kaptruien. Het zou meer dan welkom zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke combinatie! Ik ontdekte dit weekend nog dat zelfs 50*150 maar nipt genoeg meer is voor een truitje voor de miniman...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !