Oep ne schonen dag valle de pelle van aw oge.....

En da was bij mij dus wanneer da 'k achter mijn machien knuffeldoekjes zat te maken voor Bloggers for Life.




Een paar weken geleden zoefde hier een mail in de mailbox. Lies van Liezewiezewoes en Sarah van Khadetjes zetten dit jaar hun schouders onder de actie Bloggers for Life. Of we meededen? Natuurlijk sprongen we mee op de kar! Al moet gezegd dat we der nu effe ons koppeke moeten bijhouden om niet van voornoemde kar te duikelen, deadlines zijn namelijk ons ding zo niet. Maar als Sarah en Lies zoiets groots kunnen op touw zetten moet dat voor ons een peuleschil zijn.

2 Tatanne-tassen uit De tas van Annelies zal ons aandeel zijn in dit gebeuren.
In afwachting van de veiling van alle stukken lanceert Sarah vier weken lang een patroon, eenvoudige maaksels die gaan naar de afdeling kinderoncologie in het UZ Gent.

En toen gebeurde het...ik zat te naaien aan de knuffeldoekjes en ineens besefte ik keihard dat die binnenkort terechtkomen in het knuistje van een zieke baby. Een patat in mijn gezicht....en dat van die deadline, een futiliteit vergeleken bij wat daar in UZ Gent allemaal gebeurd en beleefd wordt.
Een reden temeer om er de volle 100% voor te gaan en ook een vlammetje te zijn in de warmste week van het jaar.

Sarah en Lies bedankt, veel courage en go for it!!!









Reacties

  1. Heel mooie exemplaren voor een prachtig intitiatief. Ik naaide er ook enkele bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi! ik sprokkel mijn restjes ook bij elkaar hiervoor
    en hou het zeker in de gaten voor die tassen bij de veiling

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie exemplaren.... ze zien er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik lees en slik... en kijk rondom me en koester mijn immense rijkdom. Dank je wel ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zeer confronterend allemaal inderdaad! Maar zo hartverwarmend dat er zoveel liefde in het gemaakte moois kruipt! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 't is heel waar wat je schrijft. Je hoopt voor 1 keer eens stiekem dat wat je maakte niet in de handen van een kindje terecht moet komen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja hé... als je daar aan bezig bent zit je je stillekes af te vragen wie binnenkort dat knuffeldoekje krijgt... zo erg... Het moet je kindje maar zijn... Die van jou hebben in ieder geval een hoog knuffelgehalte!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !