Inspiratie aankopen

Ik kocht al wat nieuwe winterstuks... 
ja dat ik hier niet alles naai voor de kinderen dat is zo klaar als een klontje... 
Ik zou dit nu kunnen toeschrijven aan tijdsgebrek, te weinig inspiratie, onkunde.  Maar als er hier iemand die mij goed kent dit leest is die ongetwijfeld al aan het rollen met de ogen of aan schudden met het hoofd, bekke aan 't lachen misschien en aant peinzen kom zeg het gelijk het is...
OKKEEEj ik beken, ik ben een beetje kledingverslaafd, shopaholic, heb zowaar een gat in mijn hand eigenlijk als het op kleding/schoenen aankomt.

Maar kom het geeft echt ook wel voordelen zenne op naaivlak.  Ik kocht voor Eef een topstuk in de wintercollectie, een goudkleurig rokje van Scotch and Soda.  En ineens dacht ik 's avonds mmm ik maak nog zoiets want moeilijk ziet het er niet uit...

Vwala zo heeft Eef nog een zelfgemaakt stuk bij en ik een stuk stof, dat ik ook weer niet kon laten liggen, verwerkt!



stof en ster: de gouden flamingo
rek: uit de kast maar volgens mij vind je die ook wel in hierbovengenoemde shop!






en we zoefden terug naar huis!!

Reacties

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !