Het pak

Eef is voorstander van pakken... beter gekend onder de noemer jumpsuit.

Ik ook wel maar ze moeten handig uit en aan gaan want anders staat een kind toch wel af te zien op de wc of bij turnen op school ofzo.

Ik nam als basis de tricot jumpsuit uit de oktober 3/2015 (eerder maakte ik er al dit broekje uit).

Maar qua handigheid wou Eef een rits vooraan zoals voorzien was in een zomers gekocht exemplaar.
Daar heeft moeder mee afgezien want die stond pas de derde keer echt naar mijn goesting.
De rug werd hoger gemaakt aangezien we nu toch echt wel herfst int zicht hebben... en het broekgedeelte achteraan werd behoorlijk versmald!

En dan de stof... dat werd erop of eronder.... 
Moeilijke keuze bij de gouden flamingo in de winkel was dat, ik ging van het één naar het ander en moest dan beslissen wegens nog weinig op de rol.

Toen ik bij wat vorderingen een foto naar medeblogger doorstuurde kreeg ik het antwoord speciaal... en ik dacht inderdaad what was i thinking seg toen ik da kocht?!  Ik kreeg zelf ook zware bedenkingen bij mijn eigen stofkeuze!
  
Maar toen het helemaal af was en de zevenjarige het pak aanschoot kreeg ik te horen, ik voel me sexy... SAY WHAT??  Ach kom effe negeren die uitspraak want al rap zit ze met dit pak terug in de rol van ravottende rakker... en zo had ik het nu toch ook echt wel bekeken zenne...















Hier de plooikes die ik zo schoon vind aan dit patroon en zo zie je de stof ook wat duidelijker.


en de rits die me uiteindelijk lukte !



yep getest en goedgekeurd !



Reacties

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !