Surferboy

Het jaarlijkse hawaïhemd vond ik dit jaar niet zo vlug, ondertussen zijn we hier al over de helft van de zomer...

Zijn op en top zomerse theo moet dat naar jaarlijkse traditie zijn .
vorig jaar was hij magnum PI, het jaar daarvoor meer miami vice maar deze keer wou hij het niet zo bloemig.

Uiteindelijk vond ik een surferboys stofke en nam ik wederom jaja de theo van zonen 09.
Ik kan daar niet veel meer over zeggen of ja toch dit...

Never change a winning team!


En een bewerking door de man des huizes, ook nog eens een jaarlijkse gewoonte aan 't worden.
Altijd lachen.










stof van bij modecoupon in Sint Niklaas
Nog effe genieten van de zomer!!

Reacties

  1. Een cool hemd, coole foto's, maar vooral een enorm coole surferboy!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi ! En die foto/cover magazine, subliem mooi ! Geslaagde versie !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi! Mijn vingers kriebelen om ook nog enkele Theootjes te maken, maar nog effe wachten op de volgende maatjes. Misschien kan ik wel al eens dit stofje proberen te scoren ... Thanks voor de jaarlijkse inspiratie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo schattig, dat manneke!
    En die magazine cover, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ABER sehr fesch schaut er aus der kleine MANN
    mit dem HEMD....

    wünsche noch einen schönen ABEND
    bis bald die BIRGIT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel schoon en tof! en zalig, zo met die cover! helemaal echt, ik zou echt gedacht hebben dat het een echt boekske kon zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, die bewerking is zalig! Net als het hemd, die surfers passen hem perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo schoon, de zoon, de foto's, het hemd 💛

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, die fotobewerking, cool! En een tof hemdje, ook alweer.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Uw keiknappe zoon in zo'n schoon hemdje ... echt iets voor in de boekskes !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Uw vent is geweldig. Allé, gij ook zunne, maar die eerste foto deed mij serieus glimlachen. Schoon gerief vrouw, alweer!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !